Website bouwen
Haal jij alles uit jouw website?
Hoe bouw je je website?
Door je merk scherp te formuleren, duidelijke doelstellingen te formuleren en het zoekgedrag van jouw (potentiële) klanten in kaart te brengen, ontwikkel je jouw beste website.
De website is je visitekaartje. Je laat zien waar je anders in bent dan de concurrentie, waarin je je in onderscheidt. En het is natuurlijk een heel goed middel om gevonden te worden. Ook voor het vinden van nieuw passend personeel.
Hoe bepaal je de kern?
Als je jouw merk kernachtig en scherp geformuleerd hebt in een merkdocument is een van de volgende stappen om dit door te vertalen naar jouw website. De boodschap, de uitstraling en de informatie op de website zorgen er, samen met andere middelen, voor dat jouw (potentiële) klant weet wat je te bieden hebt.
Meer weten over positionering?
In 7 stappen jouw beste website ontwikkelen
- Merk & strategie bepalen
- Zoekwoorden analyse
- Navigatie website
- Content: teksten schrijven
- Ontwerp: design van de website (inclusief fotografie/beeld)
- Bouwen website
- Tools inzetten (Google Analytics, SEO, SEA)
- Oplevering, analyse & bijsturing
Is je website goed vindbaar?
Jouw klanten moeten je natuurlijk ook kunnen vinden! Als je goed weet waar jouw (potentiële) klanten naar op zoek zijn, kun je zorgen voor een goede vindbaarheid van jouw website.
De belangrijkste tools om dit te doen zijn:
- Zoekwoord analyse voor jouw doelgroep
- Zoekmachine marketing : beter gevonden worden in google (SEO)
- Google ads campagne: adverteren in google (SEA)
Dan is je WEBSITE KLAAR, maar wat doe je dan?
KEIJER & co begeleidt het proces om te komen tot een goede website. Daarnaast helpt KEIJER & co met positionering, strategie en internal branding.