Google Advertentie

Adverteer jij al?

Waarom een google advertentie

Door een goed doordachte google-advertentie zorg je dat je zo ver mogelijk bovenaan in google komt te staan en makkelijk te vinden bent voor jouw doelgroep. Je wilt met jouw website snel gevonden worden. De meeste mensen klikken op de bovenste websites die weergegeven worden op google. De advertentie vorm van google ziet er steeds minder duidelijk uit als een advertentie en lijkt steeds meer op een ‘gewoon’ organisch zoekresultaat.

In 4 stappen een google campagne

  1. Doel vaststellen van je website en google advertentie
  2. Lijst zoekwoorden opstellen
  3. Zoekwoorden groeperen in verschillende campagnes en specifieke advertentiegroepen
  4. Per advertentiegroepen ga je specifieke tekstadvertenties opstellen

Resultaten

De Google Ads campagne wordt zo ingesteld dat alles gemeten wordt en je kan volgen of doelen behaald worden. Je kan van een campagne exact zien hoeveel mensen zoeken, klikken en ook hoe lang ze op de site zijn en zelfs welke pagina’s ze bezoeken.

Doelen kunnen zijn het invullen van een contactformulier, het aanvragen van informatie, het bellen van een nummer, specifieke pagina’s bezoeken, maar ook het aantal verkopen op de website (indien het een e-commerce site betreft). Dit wordt allemaal inzichtelijk door tags te plaatsen op de betreffende pagina’s van de website. Je kan exact zien of je je doelen behaalt, of je moet optimaliseren en ook of het rendabel is om te adverteren op Google.

OptimalisATIE

Na de opzet van een nieuwe Google Ads campagne is het belangrijk om de resultaten goed te bekijken en waar nodig bij te sturen. Het doel is om zo relevant mogelijk te adverteren en een optimaal rendement te behalen uit jouw geïnvesteerde budget.

Dan heb je een GOOGLE AD, maar wat doe je dan?

KEIJER & co helpt je met een advertentie in google.

Daarnaast helpt KEIJER & co bij:

Neem contact op

    Waar mag ik je mee helpen?

    Neem contact op voor een vraag of een gratis kennismakingsgesprek.